2009/12/05




A mézeskalács készítéssel 1998-ban kezdtem foglalkozni. Az elso években ,csak a lakás karácsonyi díszítésére készítettem egypár példányt. A késobbiekben ebbol egy szeretett hobby lett ami fokozódott évrol évre,gyujtottem a tapasztalatokat. Mézeskalácsaimat ismeri szinte egész Európa és már szálítottam az Egyesult Államokba is. Csak természetes anyagokkal dolgozom és most már kezdem bedolgozni a termékeimbe a Bio dolgokat is. Mindíg csak elso osztályú mézzel dolgozom és megismerkedtem a német Gefro cég termékcsaláddal amelynek a mézét most már teljes mértékben használom is. Oszinte ember vagyok én nem csak eladni ,akarok ,de úgy eladni ,hogy a vásárló elégedetten távozzon tolem és visszajojjon ,ezért is a mottom: " Az én vevom az én uram" Mézeseimben gondolok az inyencesekrol és finom toltott mézeskalácsokat is készítek marcipán toltelékkel,nugát toltelékel és a tavalyi ujdonság a mézeskalács likorom ami isteni. A tavalyi ujdonságok kozé tartozik a mézeskalács torta is ami elnyerte Szlovákiában a vásárlóim szívét. Ez a kicsi bevezetom. Legyen on is a vásárlóm és kecsegtesse magát egy valódi Szlovák édességgel. Tibor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése